מכונת פוליש לרכב של חברת פלקס

מי מאיתנו לא חולם על רכב נקי, נוצץ, שגם אם כבר צבר לא מעט קילומטראז' הוא נראה כאילו שווה מיליונים? ובכן, לא צריך להפליג בדמיון יותר מידי על מנת לבצע חידוש מראה לרכב וניתן גם להשתמש במכונת פוליש מקצועית לרכב כדי להפוך אותו לנחשק, יוקרתי וממגנט יותר לכל מטרה. באמצעות פולישר לרכב, ניתן להפוך כל רכב למוצר תצוגה נוצץ ואיכותי, המשתמש את כל יצרניות הרכב, אולמות התצוגה, מכוני השטיפה, המוסך ועוד. מטרת הפולישר היא לגרום לרכב לשוב אל מצבו המקורי תוך כדי תהליך של ליטוש המבוסס על חום ולהפיק את הברק ברמה הגבוהה ביותר.

בנוסף, מכונת הפוליש יכולה לבצע מגוון רחב מאוד של יישום פוליש ועבודות ליטוש מורכבות, אך היא מספקת גם שכבות הגנה יעילות כמו אוטמי צבע ווקס, אם כי לשם מריחת שכבת ההגנה בלבד, אין צורך בפולישר. אם המטרה היא ליטוש וחידוש המראה, ההגנה תתבצע תוך כדי התהליך ללא צורך בפעולה נוספת.

ולפני שנספר לכם על הדגם החדשני FLEX XC 3401 VRG לפוליש מקצועי לרכב שלכם, הבה ננסה להבין מהו פוליש בכלל.

פוליש לרכב זו הדרך הטובה ביותר להברקת הרכב, שיראה ממש כמו חדש, כאשר הפוליש מוריד את השכבה העליונה של הצבע ומסירה פגמים כגון: מערבולות צבע, שריטות, לכלוכים, סימני גשם ועוד, ובעצם מחדש את שכבת הצבע. להבדיל מווקס, שיוצר מעין הגנת שכבה שקופה הנוספת לרכב, פוליש מטרתו העיקרית היא ליטוש הצבע הקיים ובעצם לחדש את שכבת הצבע המקורית.

יישום פוליש יכול להתבצע בשתי דרכים עיקריות : פוליש במכונה ופוליש ביד. בעזרת פוליש במכונה ניתן להגיע לתוצאות הרבה יותר מרשימות מאשר ביצוע פוליש ביד ודרך זו הרבה יותר אפקטיבית וקלה לשימוש. במידה וצריך להגיע למקומות שהגישה אינה נוחה בעזרת המכונה, ניתן להשתמש בפוליש ידני אשר הרבה יותר קל להגיע למקומות שאינם פשוטים לגישה.

סוגי מכונות הפוליש לרכב

השוק הישראלי כולל מגוון רחב של פולישרים ברמות טכנולוגיות שונות. יש לבחור את המכשיר המתאים בהתאם לטכנולוגיה הרצויה – רוטורית, הטכנולוגיה הסיבובית הרגילה, או אורביטלית (המכונה גם כ-DA = DUAL ACTION). בנוסף יש לבחור בגודל הנדרש בהתאם לצרכים ומטרות העסק. מכונה אורביטלית מכילה גם את התנועה הסיבובית של הפלטה כמו זו הרוטורית, אך מבצעת במקביל גם תנועת "שמיניות" וקווים המונעים בצורה אפקטיבית יותר את הנזק. גודל הפלטה עצמה מושפע מגודלה של המכונה והוא כולל פד ליטוש המותאם לליטוש של רכיבים חשובים כמו פנסי הרכב ולליטוש אזורי ביצוע מסוימים. ככל שהמכונה קטנה וקלה יותר, בעלת פלטה ופד קטנים יותר, היא תתאים לרכבים הזקוקים לירידה עד לדקויות הקטנות וטיפול באזורים מיוחדים. ככל שהמכונה גדולה ומסיבית יותר, בעלת פלטה ופד גדולים יותר, היא המועדפת יותר לטיפול לאורך משטחי הרכב.

מכונת ליטוש

מכונת הפולישר הידועה בשם מכונת ליטוש, היא הדרך המקצועית לביצוע הפוליש. התהליך בעקרון הוא פשוט כאשר יש למרוח משחת פוליש על גבי הפד ולהציב אותו במקום שרוצים על פני הרכב. בשלב זה, מכונת הפוליש תבצע את שאר העבודה וכל מה שמפעיל המכונה צריך לעשות הוא לעבור על המקומות המתאימים בתנועות סיבוביות לביצוע הברקה אופטימלית. מומלץ לחלק את הרכב לכמה משטחים כאשר כל פעם מתמקדים במשטח ספציפי אחר.

מכונת הפוליש מבצעת את עבודתה בצורה יסודית מאוד והמכשיר קל ופשוט מאוד לתפעול.

מכונת פוליש לרכב

האם כדאי להשתמש בפוליש ידני או במכונה?

פוליש נחשב כיום לדרך האידיאלית להברקה ולחידוש המראה, תוך הסרה יעילה מאוד של כתמים. "לעשות פוליש" הוא אחד הביטויים המוכרים ביותר בתחום הניקיון, שמבטא את האידיאל הרצוי מהניקיון וכיצד עליו להיראות בתוצאה הסופית. פוליש ברכב מסייע לנטרול שריטות, סימני גשם, מערבולות צבע ולכלוכים שונים. התוצאה הסופית היא חידוש מראה הרכב תוך השבת הצבע שלו ויצירת תחושה שכאילו הגיע "מהניילונים".

פולישר לרכב מתקבל דרך שני סוגים מרכזיים: פוליש במכונה ופוליש ידני. מובן לנו כי הפוליש במכונה מספק תוצאות טובות בהרבה נוסף על היותו פשוט לתפעול ונוח מאוד לשימוש. אך כאשר נדרשת גישה לשטחי הברקה מסוימים שהמכונה לא תוכל לגשת אליהם, רצוי להשתמש בפוליש הידני.

כיצד מבצעים את פעולת הפילוש?

תהליך הפוליש הינו יעיל ופשוט במיוחד להבנה ותפעול: מורחים את משחת הפוליש על גבי הפד ומניחים אותו במקום הרצוי לליטוש. מכאן והלאה, מכונת הפוליש תעשה את היתר תוך שמפעיל המכונה חולף על פני כל המקומות הרצויים בתנועה סיבובית. על מנת לקבל תוצאה אחידה ומקצועית, רצוי לחלק את משטחי הרכב על פי אזורי התמקדות מדויקים. כך בכל פעם ההברקה והליטוש יתבצעו על פני משטח מסוים ורק לאחר מכן ימשיכו הלאה אל האזור הבא.

מכונת פוליש איכותית

מכונת פוליש איכותית במיוחד שכבר זכתה בכינוי 'המרצדס של מכונות הפוליש' היא המכונה של חברת פלקס מהדגם xc 3401 VGR.

תפוקת החשמל של מכשיר זה הוא 590 וואט, אורך הכבל מגיע עד 4 מטרים, משקלו כ2.5 קילוגרם, ומהירות הסיבובים לדקה הוא בין 160 -480 סל"ד. המכשיר בעל מנוע רב עוצמה שיכול להתמודד עם עומסים קיצוניים.

ידית השליפה הארגונומית מאפשרת טיפול אופטימלי בכל המשטחים שתבחרו, מידת החום אינה גבוהה ובכך אידאלית למשטחים עם צבעים הרגישים לטמפרטורה גבוהה, השליטה במכשיר פשוטה כאשר רמת המהירות היא קבועה, וישנה הגנה מפני עומס יתר וניטור הטמפרטורה במידה והמכשיר מתחמם יתר על המידה. התנועה הסיבובית שהמכשיר מבצע בעצם מדמה את התנועה המעגלית שיד אנושית יכולה לבצע תוך כדי הפוליש.

כל בעל רכב רוצה שהרכב שלו יבריק ככל שאפשר ולכן עליו לשמור עליו שיראה כמו חדש. ככל שהזמן עובר הלכלוך מצטבר על גבי הצבע, ישנן שריטות והצבע דוהה ולכן ביצוע פוליש על ידי מכונת פוליש לרכב היא הכרחית לשמירה לאורך זמן על מכונית מבריקה ויפה.

חברת מ.א.מ וינברג-הירש הינה המשווקת והיבואנית של מכונות הפוליש של חברת FLEX, מי שזכתה בעבר בתואר "המרצדס של הפוליש" בשל תפוקת המכונה העוצמתית והעמידות בתנאי עומס קיצוניים. בנוסף מתמחה החברה בייבוא ושיווק כלי עבודה ואביזרים מתחום האספקה הטכנית, מפוחים, מפזרי חום תעשייתיים, מכונות הלחמה, בקרים ועוד, וכן מנהלת מערך שירות תיקונים מקצועי ויעיל, המגיש טיפול ומענה מהיר מתוך ידע וניסיון רבים בשימוש, בתפעול ובהרכבה של כל אחד ממוצריה.

לחיצה למעבר למוצרים שלנו: